2014/12/29

Do you remember?

Dni wolne od szkoły to najlepsze, co tylko może być. Siedzenie całymi dniami bez konkretnego celu, robienie tego, co tylko mi się podoba i kompletne obijanie się, a przede wszystkim bycie z dala od tej nienawidzostresoszkołofobii (w ogóle jest takie coś? Ok...W takim razie teraz już jest). Zbliżał się wieczór i dzięki Bogu mogłam go spędzić samotnie, bo cała reszta domowników miała wrócić dzisiaj późno. Cudownie. Kocham takie momenty - popcorn w szafce, cola w kuchni, a moje nowe uzależnienie już na mnie czekało. Kolejne odcinki "The Vampire Diaries" nie mogły przecież tak długo zwlekać, bo mogłyby się poczuć niezwykle zdołowane tym, że tak je olewam. Chyba faktycznie zaczynam trochę bzikować, bo utożsamianie genialnego serialu z istotą żywą nie jest normalne. Chociaż...


Zasiadłam wygodnie na kanapie przed telewizorem, okryłam się kocem, przyciągnęłam miskę z popcornem do siebie i byłam gotowa na rozpoczęcie mojego ulubionego wieczornego seansu. Nagle usłyszałam dzwonienie telefonu. "No nie... akurat teraz?", jęknęłam.
- Co jest? - hm... 'dobre' przywitanie podczas rozmowy z przyjaciółką. 
- Niech no zgadnę... Znowu weszłaś w twój ukochany świat "wampajrów"? - jak ona mnie zna...
- Nie, gdzie tam. Ja tylko śledzę postępy prac na planie "Pamiętników wampirów". - odpowiedziałam sarkastycznie.
- No to już nie śledzisz. Wyłaź z domu i chodź ze mną na spacer.
- Wszyscy wyszli, a ja od tygodnia nie potrafię znaleźć kluczy, a jeśli to się wyda będę już martwa. Chyba, że wtedy ktoś by mnie przemienił w wampira to byłabym żywą nieżywą.
- Ugh! Skończ już z tym. Rozumiem, że to jest zaproszenie? Za chwilę przyjdę. Przygotuj więcej popcornu. - powiedziała i rozłączyła się. Po chwili obie już siedziałyśmy przed telewizorem i oglądałyśmy nasz serial, śmiejąc się głośno, siejąc własne spekulacje na temat tego, co się jeszcze może wydarzyć w tym odcinku i rzucając w siebie popcornem, którego bardzo trudno było później wyjąć z włosów. "Hahah. Patrząc na to coś mi się przypomniało. A pamiętasz jak...

Zwykłe słowa, które często wzbudzają w nas tak wiele emocji "a pamiętasz jak...".
To niesamowite, że mimo tego, iż czas tak szybko przemija, że wszystko się ciągle wokół nas zmienia wraz z nami samymi to nadal potrafimy wspominać i odtwarzać w głowie ten jeden wspaniały moment, jedną cudowną chwilę, jeden piękny ułamek sekundy lub też jedną złą minutę, która sprawiła nam ból. 
Wszystko pojawia się na nowo. Na nowo stajemy w wizji tego, co działo się kiedyś w naszym życiu, czego nie możemy już przywrócić, ale co nadal jest w naszym sercu i pozwoliło nam doświadczyć życia, tego, jakie ono jest naprawdę. 
Dzięki wspomnieniom potrafimy często przetrwać jutro, zapomnieć o przyszłości i żyć tym, co jest tu i teraz. I tu stajemy właśnie przed tym najważniejszym. Wspomnienia pomagają nam, jednak zbudować przyszłość: wymarzoną, jak najlepszą, nieskazitelnie dobrą i taką, jaką oczekujemy, aby była. 
Dzięki temu, że istnieją one wciąż naszej głowie nie boimy się tego co nadejdzie. Jesteśmy gotowi działać, ponieważ one z każdym dniem dodają nam coraz więcej sił w ciężkich chwilach i uodparniają naszą duszę przed tym, aby kolejny upadek nie był tak bolesny. 

Przypomnij sobie jakieś miłe zdarzenie z Twojego życia.
Teraz zamknij oczy. 
To nie pustka, to nie jest nikły obraz przeszłości. To Twoje życie, fragment Twojej własnej historii, która tworzy się każdego dnia, tworzy scenariusze kolejnym odcinkom w Twoim życiowym serialu, w którym głównym bohaterem jesteś właśnie Ty. Wcześniejsze wydarzenia mają wpływ na Twoje przyszłe decyzje, stajesz się silniejszy i mimo tego, że droga staje się z każdym dniem trudniejsza, potrafisz przez nią przebrnąć doskonale, wiedząc, że dasz sobie radę, bo nikt nie odbierze Ci najważniejszego - wspomnień, które były, są i będą z Tobą zawsze, niezależnie jak wiele wokół Ciebie się zmieni.

"Można zamknąć oczy na rzeczywistość, ale nie na wspomnienia."
~ Stanisław Jerzy Lec

_________________________________________________________________________________

Wiem, wiem. Porównywanie życia do serialu to kolejny objaw mojej obsesji na punkcie "Pamiętników wampirów", które niedawno zaczęłam oglądać. 
Jeśli, jednak chodzi o temat tej notki to dosyć niebanalny, ponieważ chyba tego mi brakowało. 
Wspomnienia to coś wspaniałego, ale często nie zdajemy sobie z tego sprawy, jak wiele dzieje się za ich udziałem i jak bardzo wpłynęły na podjęcie wielu decyzji w naszym życiu. 
Nie potrafiłam jakoś dobrze zabrać się za napisanie nowej notki. Ciągle zwlekałam, zwlekałam i poczułam chyba, że coś mnie blokuje i to nie był brak weny. Chęć do pisania jest u mnie zawsze, ale po prostu przez te wolne od szkoły to muszę przyznać, że stałam się troszkę, jakby to napisać, aby nie użyć tego w pełni wymownego wyrazu hm... niegotowa do działań? Nie... zajęta przyziemnymi sprawami? Dobra, już dobra. Tak i tak, jeśli to wszystko zbliża się swoim znaczeniem do zwykłego lenistwa. Ok, ok. Już kończę, bo chyba osoba, która przeczytała do końca tą notkę (przeczytała? Prędzej zasnęła...). Dobra, a tak na poważnie bez owijania w bawełnę to chcę Wam złożyć już życzenia na Nowy Rok, ponieważ przypuszczam, że to ostatni post w tym roku (jakoś smutno to brzmi). No to tak:

Życzę Wam najwspanialszego, cudownego Sylwestra spędzonego w gronie osób, z którymi to będzie niezapomniany wieczór. Zdrowia, szczęścia w Nowym Roku. Tego, abyście się otwarli na nowe wyzwania i nie siedzieli bezczynnie, a w końcu wzięli się w garść i zaczęli działać w stronę swoich marzeń. Życzę Wam, aby ten rok był Waszym rokiem. Dał Wam same powody do uśmiechu, postawił na Waszej drodze proste wyjścia i odpowiedzi na każde trudne wyzwanie i ciężkie pytanie. Abyście robili wszystko, aby Wasz życiowy serial trwał wiecznie, a cudowne wspomnienia każdego dnia się poszerzały :) Po prostu szczęśliwego Nowego Roku!

100 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia,bardzo przemyślany post ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:http://1000in1blogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam siedzieć w domu bez konkretnego celu haha :D super zdjęcia
    zapraszam do siebie na nowy post http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog, obserwujemy:)? Jeśli tak daj znać u mnie:)
    http://morpho-luno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio też wspominałam. Zwłaszcza ostatni rok. Tyle fajnych rzeczy się działo :)
    Świetne zdjęcia :)
    Pamiętniki Wampirów <3

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również życzę ci najwspanialszego sylwestra jakiegokolwiek miałaś!<3
    Zdjęcia piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Tak jak cały ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście nie lubię TVD :)
    Fajny post ;)
    http://takitaamja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uff.. dotrwałam do końca! :D ja tez lubie TVD <3
    strasznie fajna wyszla ci ta notka mimo ze taka dosc długawa to bardzo mi się spodobała :)

    http://f-g-b-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :) Szampańskiego Sylwestra ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog i naprawdę bardzo ładne zdjęcia :)
    Również życzę Ci wspaniałego sylwestra i udanego roku 2015 :)
    zapraszam do mnie, nowa notka :)

    http://izu1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś strasznie ładną dziewczyną :)
    Ja również uwielbiam "Pamiętniki wampirów". Przyjemnie czyta się twojego bloga jest genialny oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog, a tak wgl to rewelacyjne zdjęcia ♡
    Co powiesz na wspólną obserwację, ja już obserwuję
    A to jest mój blog:
    http://poloness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny post ! ;) Życzę udanego sylwestra ;))

    http://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały chodź długi post.
    Życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku
    natalyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie lubię siedzieć sama w domu ;*
    A o tych odcinkach "The Vampire Diaries" nie słyszałam i nie oglądałam :)
    Bardzo ładne zdjęcia *-*
    Pozdrawiam,
    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeej, bardzo ładnie napisane! Nie dość, że jesteś naprawdę ładna (wychodzisz cudownie na zdjęciach jak widzę) to jeszcze tak świetnie potrafisz napisać post, że czyta go się z wielką przyjemnością W dodatku ten cytat. Genialnie! :)
    Również obserwuję
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz całkowitą rację! Wspomnienia są piękne! Kocham posty tego typu. Nie martw się. Przeczytałam do końca, ne zasnęłam i nie żałuję. Bardzo mmi się podoba Twój styl pisania. Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać :D
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny post :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie tutaj :)
    Obserwuje :* kasiakinga19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mądry post! Widać, że się napracowałaś! Warto mieć zawsze kogoś obok ^^
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  22. udanego Sylwestra Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ci również życzę szczęśliwego nowego roku :) , cudowny post : )
    co powiesz na wzajemną obserwacje - jak coś ja już obserwuję :) .

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestes śliczna! Zapraszam do siebie jak sie spodoba zaobserwuj a ja napewno sie odwdzięczę!
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku sliczny post! Daje duzo do myslenia! Szczesliwego Nowego Roku!
    Obserwuje i licze na rewanz ;) olikk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie oglądam tego serialu, odrzucają mnie wszechobecne wampiry.Co do tematu wiem jak wspomnienia mogą niszczyć przyszłość, dlatego wart żyć tu i teraz :)
    http://avenuefranche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/12/new-years-eve-with-sheinside.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny sweterek! z motywem USA:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne zdjęcia masz! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny post i śliczne zdjęcia :D

    Zapraszam : http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ale masz śliczne włosy takie długie i zdrowe ! zazdroszczę :)

    sniadanielejdis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. swietne masz wlosy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny nagłówek ♥ Post bardzo przemyślany :)
    Zdjęcia też super
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Zapraszam do mnie :
    http://new-blog-new-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz rację, podziwiam Cię za napisanie tak mądrego i długiego posta! :) wszystkiego dobrego w nowym roku!

    wjakwatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny post i dość długi, a ja lubię czytać myśli innych xd
    Szczęśliwego Nowego Roku :)
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz śliczne długie włosy !!!!
    Dziękuję i Wzajemnie życzę Szczęśliwego Nowego Roku !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia, szczęśliwego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo przemyślany post, ciekawy, cudowny! Śliczne zdjęcia! Masz takie super włosy. <3

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie! ♡
    kochacznaczyblogowac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję Ci bardzo! Nie palę już drugi dzień! *o*

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdroszczę takiej przyjaciółki ja niestety od czasu kiedy zaszłam w ciążę zostałam sama :(
    Można zamknąć oczy na rzeczywistość, ale nie na wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  41. zazdroszczę wlosisków! to naturalny kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz! Tak, to naturalny kolor. Nigdy nie były farbowane :)
      Pozdrawiam serdecznie ♥

      Usuń
  42. Bardzo ładne zdjęcia :) Ja też lubię wspominać.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam siedzieć sama w domu :)
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. masz piękne te włosy , normalnie sie zakochalam w nich :D

    doska-style.blogspot.com <- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Tak, ja też lubię być sama w domu, ale jeszcze bardziej lubię być z przyjaciółmi i wspominać :).
    ikatniss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Oglądałam tylko jeden odcinek TVD i w sumie chciałabym zacząć oglądać, skoro wszyscy go tak polecają :) Szczęśliwego Nowego Roku!
    lifestyleroksi-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Post, który wciąga. :) Masz przecudne włosy! ♥
    waytotheskyandback.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny blog :) i cudne włosy :*
    w wolnej chwili zapraszam :
    http://aleksandrapazurkiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Cześć :) Nominuję Cię do Liebster Blog Award :] Pytania są już na moim blogu,mam nadzieję,że weźmiesz udział :D
    Dobrej zabawy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps.Zmieniłam nazwę bloga
      http://beiiser.blogspot.com
      zapraszam :))

      Usuń
  50. Prześliczne zdjęcia!
    Ja miałam wolne do 2 stycznia.
    A teraz mam weekend nauki XD
    Ale w sumie i tak to olewam.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  51. Zostałaś nominowana do LBA! :) Wszystkie informację w tym poście - http://talaa-tala.blogspot.com/2015/01/lba.html :* PS. Świetny blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też kocham TVD i nie mogę się doczekać następnych odcinków
    crazyy-mee.blogspot.com może wpadniesz? Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja wspominam cały czas. Śliczne zdjęcia! zapraszam do siebie. Jeśli sie spodoba zaobserwuj a ja napewno sie odwdzięczę. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam wspominać jak to kiedyś było!

    ~ m y b l o g

    OdpowiedzUsuń
  55. Wspomnienia są ważne! ;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. You are too cute!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja za to jestem wielką fanką fantastyki i s-f. Ale cóż nie wszyscy to lubią. Za wampirami ie przepadam.:)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Czasem trzeba coś do czegoś porównać :) Ja uważam, że porównanie do serialu nie jest, aż takie złe, szczególnie, że masz teorię :)
    Zazdroszczę Ci długości włosów.

    Zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  59. ładne zdjęcia i fajnie napisany post :)

    http://mikka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Też nieraz porównuję życie do serialu. :) A słowa "a pamiętasz jak..." nieraz wyciskają uśmiech na mojej twarzy. Tak sobie myślę, że to najpiękniejsze słowa, jakie możemy usłyszeć od kogoś bliskiego. Dlaczego? Bo oznaczają, że mamy wspólną przeszłość, wspólną historię, wspólne wspomnienia, które oboje chcemy pamiętać. :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Wspomnienia to coś wspaniałego :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Genialny post, super zdjęcia, jesteś śliczna! Obserwuję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny post, dał mi do myślenia. Bardzo fajne zdjęcia, jesteś śliczna! Bardzo podoba mi sie wygląd bloga i posty, obserwuję i powodzenia )
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. swietnie !
    http://meeaningoflife.blogspot.com zapraszam skarbie :*
    bedzie mi miło jeśli zaobserwujesz :D pozdrawiam i miłego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Też kocham TVD ! :D
    http://my-soul-my-thoughts.blogspot.com/2015/01/choies.html - POKLIKASZ W LINKI ? :)

    OdpowiedzUsuń
  66. cudowne włosy :) ciekawy wpis

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Niestety, pojutrze już do szkoły:(
    Pozdrawiam:)
    nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach :D Fajny post, ogólnie bloga fajnie prowadzisz :)
    lovleyfalcon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Oglądałam kiedyś Pamiętniki Wampirów :D

    Chcesz zyskać nowych czytelników? Wygraj post promujący aż na 3 blogach! więcej tutaj:
    KONKURS!!! (KLIKNIJ TUTAJ)


    Mój blog (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  70. Uwielbiam czasem powspominać z przyjaciólmi,wtedy do mnie dociera ile wspaniałych rzeczy przezyłam i jaka jestem szczesciarą,że mogłam tego doświadczyć :)
    Pamietniki Wampirów=najlepszy serial świata hahah tez jestem uzależniona,zwłaszcza od ian'a somerhalder'a :(
    http://noworneeever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Naprawdę świetny post! ♥
    Miło go się czytało!
    Obserwuję.:)
    http://oliviejulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Tobie również życzę,aby 2015 rok był wspaniały! ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo ładne zdjęcia. ;) Ja również w czasie tego wolnego uzależniłam się od pewnego serialu.
    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. jeju też kocham ten serial! śliczne zdjęcia:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetny blog! Wszystkiego dobrego w nowym roku <3
    W wolnym czasie wpadnij do nas http://rainbow--fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. nie lubię zbytnio "Pamiętników wampirów" :/ ale widzę że lubisz Selenkę ;)
    obserwuje ;)
    zapraszam faszynerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. bardzo ładne zdjęcia, na każdym wyszłaś przeeeślicznie. a tak poza tym świetny blog. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Uwielbiam Pamiętniki Wampirów !!!

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. świetnego masz bloga ! ♥
    jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda?
    Ale na pewno nie ostatni ! :*
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Genialne zdjęcia, masz świetny gust.
    Może wzajemna obserwacja? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. you are so pretty~!
    Thanks for sharing~
    My new post♥

    OdpowiedzUsuń
  82. naprawdę ciekawy post ;) też cierpię na nienawidzostresoszkołofobię xd

    OdpowiedzUsuń
  83. piękne włosy!

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja te wolne dni spędziłam bardzo leniwie ale wracam do szkoły dopiero 12 ;)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. kochana masz świetnego bloga !
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? ale na pewno nie ostatni ! ♥
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  86. podoba mi sie blog!

    obserwujemy?

    koszikoszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Cudowne wlosy ;) obserwujemy? http://nami-namiii.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz i obserwację!